czwartek, 11 marca 2021

ksiądz o dekoltach

Co dwa tygodnie serwują nam niespodzianki odnośnie nauczania w szkole - teraz kl. 1-3 hybrydowe, już nie mogę się doczekać - na czym niby to będzie polegać :-D 

Przygotowywałam materiał dla kl. 4 - nie miałam pomysłu :-/ Musiałobyć o Eucharystii, jako dopowiedź dzisiejszego spotkania na teamsach. Padło na postawy i gesty liturgiczne - znalazłam na yt wydawało się ciekawy materiał w wydaniu jakiegoś młodego księdza. Już załączyłam plik do tematu - 8 minut - obejrzą. Nie chciało mi się słuchać całego - początek był ok, środek też - ale nim wysłałam - zerknęłam na koniec! A tam gość opowiada o stroju w kościele z tekstem: drogie panie, nie ubierajcie do kościoła bluzek i sukienek z ogromnym dekoltem (i tu gest pokazany jak ogromnym), bo wtedy jest nam ciężko skupić sie na rozdawaniu Pana Jezusa. No i po materiale! Raczej 10-latkom takich treści nie podsunę. Uff, jak dobrze, że zerknęłam! ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz