czwartek, 18 marca 2021

najważniejsze żyć swoim życiem

Odpowiedź dziecka, kl. 7 na moje zaproszenie na Drogę Krzyżową w piątek o godz. 17.00 w kościele:  jutro mam od 7.30 do 15l ekcje potem musze sprzatac pokoj a potem zachowanko mamie i potem jeszcze pomagam mamie w sprzataniu no i jest godz19 no i tak o potem sie isc umyc i spac bo w sobote spotykam sie z Zuzia

Koleżanka katechetka z parafii spanikowała, kiedy jej powiedziałam o Drodze Krzyżowej z udziałem dzieci w kościele: to nie jest dobry czas na branie odpowiedzialności za dzieci w kościele - ja nie proponuję i nie idę! Wzbudziła we mnie takie poczucie winy, że prawie sama zrezygnowałam :( Poradziłam się koleżanki vicedyrektorki szkoły - powiedziała, że była na tej drodze krzyżowej, widziała - wszystko było bezpiecznie, nie mam się czego obawiać i jak coś, jej córka chętna do czytania :) No i tym sposobem na jutro zebrałam jeszcze większą ilość chętnych niż ostatnio :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz