środa, 3 czerwca 2020

3 czerwca 2020

Im bliżej końca roku szkolnego tym więcej pracy, ale odliczam do 4 lipca a później już nic, nic, nic. Góry i morze tylko. Przynajmniej taki jest plan ;-) 

Minęła 1.00 - wysłałam pracę zaliczeniową na studia, bo mam ambitny plan zakończyć też praktyki. Siedzę nad dyplomami - bo uparłam się, że mimo zdalnego nauczania zrobię ten konkurs choćby nie wiem co! Międzyszkolny, dekanalny - udało się! Przy okazji fajna integracja katechetyczna! Mamy już zwycięzców. Cieszę się, że im się chciało. Konkurs było o Janie Pawle II, wiadomo 100 urodziny zobowiązują ;-) 

Za 3 tygodnie w parafii 30-lecie kapłaństwa ks. proboszcza - też wiadomo, kto musi się tym zająć. Telefonicznie ustalam - kto śpiewa, kto niesie dary, kto czyta... No i oczywiście 1 Komunia - zrobiłam projekt wklejki do Pisma Świętego - pojechałam po papier, ale... zapomniałam go kupić, więc może dziś się uda. Oczywiście te Pisma Święte też trzeba było kupić! Ceny tak podskoczyły, że musiałam się nieźle nakombinować, żeby zmieścić się w składce - i w sumie kupiłam resztki w trzech sklepach internetowych po tańszych jeszcze cenach (na szczęście przesyłka 0 zł).

A dziś 36 rocznica święceń śp. ks. proboszcza (jeszcze nie mogę się przestawić na to, że go tu nie ma) - pojechałam na wieczorną Mszę św. (trwa gregorianka), poszłam do Niego na cmentarz. Cały grób w zniczach i wszystkie zapalone. Pięknie...

2 komentarze:

  1. Jaką macie formę zaliczenia praktyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety online - szczerze to chwilami nawet nie wiem o czym pisać - bo nie ogarniam o co chodzi - ale od czego jest internet? ;-) I tak samo mają moi uczniowie, he he ;-)))))

      Usuń