niedziela, 28 czerwca 2020

kapłańska niedziela

W parafii dziś 30-lecie kapłaństwa ks. proboszcza. Wierszyki, kwiatki, czekoladki. Miło było popatrzeć na swoich uczniów - tych sprzed lat (bo 19 lat pracuję w tej parafii - ale w tym kościele nie bywam - mamy 2, ja w tym filialnym od kilkunastu lat, ale pierwsze lata - tu pracowałam) - uczyłam ich w kl. 5-6, moje początki - Ewelinka i Sylwia czytają w każdą niedzielę, dziś też piękna reprezentacja, jaka dykcja - dumna z nich jestem bardzo. Za mną siedziała Madzia, jej syn Antoś już dziś wierszyk mówił. Wspominała, jak to niedawno ona występowała w kościele (też w kl. 5-6 chyba uczyłam, albo tylko 6?). Pisałam ostatni tydzień komentarze, modlitwę wiernych, ogarniałam wierszyki. Uff, jedna impreza mniej - w tym tygodniu przygotowanie do dwóch kolejnych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz