środa, 24 czerwca 2020

ostatnia środa przed wakacjami

Pani od praktyk się odezwała! Dokumenty do odbioru w sekretariacie! Uou! Byłam kulturalna i grzeczna do końca - pięknie jej podziękowałam. Jaki to człowiek musi być dwulicowy :-/ Jutro pojadę odebrać, złożę na uczelni i chociaż jedno z głowy! 

Siedzę i piszę na niedzielę modlitwę wiernych, komentarze na niedzielę. Wymigałam się od czytania, ale napisać muszę. Coś już mam, więc - pójdzie sprawnie :)

Patrzę na rozmnażające się szkolenia online dla nauczycieli/katechetów to nie nadążam! Koszt 30-40 zł. Też miałam ofertę przygotowania szkoleń online - ale powiedziałam NIE - mam dość wszelkich technologii informatycznych! Była oferta opisania narzędzi, z których korzystam - też już mi się nie chciało. Mam jeszcze ochotę na ekademię od 13 lipca zdaje się, ale jeśli będzie to kosztować 400 zł - to NIE - i tak muszę tablet kupić, żeby odciążyć laptop, bo od września pewnie będzie potrzebny ze zdwojoną mocą :-/

Konkurs, który koordynowałam poszerza kręgi medialne, co mnie bardzo cieszy - dziś pojawił sie kolejny artykuł, spodziewam się jeszcze wspomnienia w wersji papierowej ale ciiii. Dziś wieczorkiem robimy spotkanie z katechetkami z dekanatu - z którymi organizowałam ten międzyszkolny konkurs. Najpierw Msza św., można sie pomodlić - a później niezdrowe jedzonko ;-)

A pogoda cudna, leje od samego rana. Kocham taką aurę - jak dla mnie to by tak mogło codziennie ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz