czwartek, 6 maja 2021

katolicki głos w Twoim domu

Minęła godzina 00:00 Ja nie ogarniam tego czasu :-/ Jeszcze do soboty - obstawię te 2 grupy komunijne i chwila oddechu! Za tydzień kolejne fajerwerki.

Zrobiłam test o który prosiła pani profesor na zaliczenie praktyk, wysłałam - mam poprawić, bo mają być 4 odp proponowane, 1 prawidłowa - szkoda, że nie powiedziała mi wcześniej - ale spoko, ogarnę! Do napisania praca dyplomowa od 15 do 30 stron - na jeden z proponowanych 3 tematów. Żadnych proponowanych pozycji książkowych, żadnej pomocy - należy napisać, załączyć plik i albo będzie zaliczone - albo nie. Dzięki Bogu jest internet ;-) Mam nadzieję, że nie żądają tu przypisów. Studia on-line, ha ha - se radź! A se poradzę! Oby tylko oni sobie poradzili z zaliczeniem mi tego ;-) No i jeszcze test z drugiego kierunku - weekend zapowiada się pracowity... Nie żałuję, że podjęłam - jedne już spłacone, drugie się spłaci - może kiedyś przyjdzie w tym pracować - do emerytury jeszcze... SŁABO MI!!! :-/ Drugie tyle, co już przepracowałam :-( Szkoda, że nie jestem stara, ech ech.

Z klasą 4 robiliśmy dziś rachunek sumienia on-line. Te on-line to ewangelizacja całej rodziny ;-) Wydaje im się, że tego nie widać, nie słychać - a ja, w sumie to możnaby zaliczyc to za staż radiowo-telewizyjny Radia Maryja i Telewizji Trwam :-D Zacznę jeszcze: tu katolicki głos w Twoim domu :-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz