poniedziałek, 17 maja 2021

kryzys

Kryzys głodu, wchłonęłam parówkę - po czasie planowego jedzenia kolacji. Po miesiącu zdrowego odżywiania - spadło mi 2.5 kg :-/ Nie wiem, płakać czy śmiać się? Chyba z 5 lat będę się odchudzać w takim tempie :-( Załamka!

Wyszłam dziś ze szkoły, taka szczęśliwa, że tak szybko i fajnie czas minął, była 13 z minutami, myślę sobie, zrobię zakupy i wolneee.  Sprawdzam, jeszcze w samochodzie, pocztę - przypomnienie o szkoleniu od 14.30! Odechciało się wszystkiego! Zalogowałam się, weszłam, pani miała tak skrzeczący głos, że... wyciszyłam ją, ogarnęłam lekcje na jutro, uzupełniłam dzienniki - bo hybrydowo - więc i tak działam, pół na pół - nie nadążając za niczym. Zerkałam w prezentację, którą pani omawiała - jak mamy postępować, żeby młodzież się nie stresowała! O mnie się nikt nie martwi - a młodzież, generalnie ma jeszcze bardziej wszystko w d..., jak przed zdalnym, więc luzik. Nastawiali nas, żeby z nimi rozmawiać - ale oni NIE CHCĄ ROZMAWIAĆ! Po kilku pytaniach bez odpowiedzi - albo krótkich: ok, dobrze, spoko, fajnie - lekcja, temat i lecimy - ale pracować to pracowali fajnie, więc jest plus!  

Generalnie mamy zakaz pytania, sprawdzania zeszytów, nie wracania do tego, co było (zarządzenie dyrekcji) - zero weryfikacji - a dzieci się cieszą, bo ich dyrekcja zapewniła, że nauczyciele tak mają nakazane. Dzieci mają wywalone - począwszy od tych w kl. 4 po 8 - wyżej jeszcze nie wiem, co - bo nie miałam ze wszystkimi. Jedna gwiazda, z kl. 7 - na wieść dyrekcji, że mogą sobie założyć nowe zeszyty nawet (!) - powyrywała wszystkie kartki z zeszytu do religii - i na pierwszej stronie dziś pisała! Nic nie powiedziałam, bo i po co? 

Pomijam już tekst dyrekcji - to nie prośba - to nakaz: wszysy mają mieć pozytywne oceny, przejść do następnej klasy i ukończyć szkołę. No i oczywiście - WRACAĆ nie wolno, ale poprawiać - a i owszem! Wymyślcie coś, wierzę w was!"

Dobra, to może jeszcze wyciągnę te ciastka zostawione na czarną godzinę! Chyba właśnie nadeszła... ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz