środa, 26 maja 2021

środa

Woow, ogarnęłam test semestralny! Chyba za sóstym razem! :-/ I za każdym razem inne pytania, więc twórczo - niby tylko 30 pytań z całego materiału, ale weź człowieku to ogarnij! Ale UDAŁO się, więc jest SUPER! Jeszcze ogarnięcie pracy dyplomowej, test końcowy (nie mam pojęcia, jak to wygląda), i będą wakacje! ;-)

Dziś 3 godziny siedziałam na lekcji z reklamy. Generalnie spoko - uczniów 3 sztuki :-D Hybrydowe atrakcje, pół klasy w szkole, pół w domu. Brawa dla tego, co to wymyślił :-/ A cała grupa 8 osób, malutko - ciekawe, czy w mojej szkole będą jacyś chętni w ogóle na ten kierunek?

A przedszkolaki dziś dały czadu, masakra! 6-latki, za chwilę pójdą do szkoły a tu moc atrakcji: foch, bunt, obraza majestatu, własna inwencja twórcza w postaci rzucania klockami, chowania się po namiotach, zaczepek kolegów, w ogóle demolka na całego już jak tylko weszłam, więc dziś jakiś gorszy dzień dzieci miały, ich pani chyba też, ale już to pomijam - w każdym razie przetrwałam i dojrzewam powoli do pożegnania z przedszkolem

10 czerwca na posiedzeniu rady pedagogicznej mam zdać raport z ewaluacji - w zespole byłam z 2 księżmi, którzy... można sobie dokończyć zdanie - zrobiłam to sama, panowie mają w ... Mam nadzieję, że rada będzie zdalnie - chociaż, jak już wrócimy do szkoły, więc raczej pewnie stacjonarnie... ech ech..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz