niedziela, 16 maja 2021

po-konkursowo

Zaległości się narobiło, siedziałam nad konkursem, już po - więc chwila oddechu i wielki hybrydowy powrót do szkół. Boże, niech będą już wakacje :-((((

Konkurs, mimo, że niby 9 katechetów współorganizowało, najwięcej miałam ja do roboty - zdalnie raczej ciężko współpracować - dyplomy, projekt, drukowanie, wystawa pokonkursowa, więc musiałam sama ogarnąć. Jeszcze w piątek do 2.30 w nocy robiłam plakaty na wystawę i wczoraj w kościele montowałam, żeby na wieczór wszystko było gotowe. No i było. Ksiądz Dziekan, jak zawsze z klasą, uśmiechem i radością wręczał nagrody. Dzieci szczęśliwe, rodzice też, katecheci też dostali podziękowania z rąk ks. dziekana. Pełna profeska. Nawet pomyślałam o fotografie, żeby każdy miał zdjęcia na www szkoły. Poprowadziłam wszystko od A do Z. Ale za rok raczej nie dam się namówić na taki konkurs, a już na pewno nie wyjdę z inicjatywą i nie podejmę się koordynacji - rola współorganizatora mi wystarczy... 

A teraz opowiem Wam, jak laureaci konkursu przyjechali ubrani - do kościoła, na Msze niedzielną, na wręczenie nagród z międzyszkolnego konkursu. W dresach, polarach, adidasach i trampkach!!! Może 2 osoby, no może 3 były ubrane stosownie do okoliczności! W sumie to dobrze, że w piżamach nie zajechali... :((( Nie powiesz, nie wiedzą - a nawet, jak powiesz - i tak zrobią po swojemu. Ja swoim nie powiedziałam - może i dobrze, bo jakby przyslzi w garniturach to by nienormalnie wyglądali :(

W każdym razie, na spotkaniu pokonkursowym - katechetom powiedziałam o tym. Na szczęście nie skomentewali, że się czepiam. Nie wiem, ja już chyba nie nadążam za trendami tego świata :-/

5 komentarzy:

  1. czekaj, bo nie łapię. Jak chciałabyś, żeby się ubrali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam na myśli strój galowy - ale to już chyba nie te czasy...

      Usuń
    2. znaczy co, chłopcy garniturki jak kiedyś do pierwszej komunii, a dziewczynki czarna spódniczka, biała bluzeczka z żabotem i żakiecik?

      Usuń
    3. no może nie aż tak, ale coś w tym stylu, albo chociaż elegancko...

      Usuń
    4. przesadzasz, już nie wzięłabym tej nagrody, ale bym się tak nie ustroiła za chiny.

      Usuń